Edaferhat 4 aylık atağı geçiriyoruz ilk zamanlar yasadik maalesef 1 gün sürdü meme reddi yA emecek yA emecek dedim aç kaldığı zaman mecbur ağladı ağladı yükselenimiz oğlak bu arada çok İnat bi kızım var ağladığı zaman asla aç olsa bile emmez sakinlesip öyle emdi altını açarak emdi bu arada 🙄şimdi de 2 hafta kaldı bitmesine uyku sorunu başladı uykusu olduğu halde uyumamak icin direniyor