Aysenrklbs 🙋🏻♀️🙋🏻♀️bizde hiç yalnız kalamayanlardanız. Sürekli çığlıklar-püüpüff-huuuu tükürcükler🤦🏻 yatmıyor kucak istiyor yatınca dönüyor sonrasında öle kalıncada kızıyor😁 alttan 2diş belirdi, ilk kelimemiz (hadi) oldu.. Yada biz o şekilde benzettiğimiz için öyle anlıyoruz☺5ay çok zevkli bence ama yorucu hele sadece tek bakıyorsanız🤪 🍎🍐🥕sularına her gün tadımlık başladık bunun yanında 2günde bir çaykaşığı yoğurt. MAŞALLAH BEBİŞLERİMİZE ALLAH'IM SAĞLIK-SIHHAT VERSİN HEPSİNE🙏🏻annelere de kolaylık💕