Deletedmom324 Aysenrklbs atak haftasındayız. Uyumuyor. Hiç sallamadıgım kadar sallamaya basladım. Beslenmesi bir gun az bir gun cok. Huysuz Ama çıglık atıp duruyor. Kahkahalar vs. Kedılerımı gorunce kendınden gecıyor. Güleç bir cocuk. Sizin ki?
Sareninannesiiii Aysenrklbs huysuzluk var biraz hep ilgi istiyor asla yalnız durmuyor yanında birisi olmazsa 5 dk sonra ağlıyot 2 gündür de katıla katıla ağlamaya başladı 4. Aya ilk girdiğimizde bağırarak ağlıyodu şimdi katılıyor 😂 ve ince sesler çıkarmayı seviyor çığlık atıyor doktorumuzdan onay alarak günde 2 çay kaşığı ek gıda başladık onda da demir ilacımız toz şeklinde nutrigen ve katı gıdayla karıştırılıp yenmesi gerekiyor 4. Ay bitene kadar sidefer kullandık ama içinde sofra şekeri olduğu için 5. Ay itibariyle nutrigene başladık 😊
balcicegin_annesi Aysenrklbs 2 gündür gece 3 ye uyuyoruz ve inatlaşıyoruz çığlık çığlığa en önemlisi anne şutu alıyor ve 5 gündür kaka yapmıyot sancılı günleri oluyor sanırım 🙄🙄
busrasahinn Aysenrklbs 4 gün sonra tam 5 aylık olucaz bizde salya huysuzluk iştahsızlık mevcut yemediği için büyük tuvaletinide yapmıyo bazen 😔 keyfi gelince çığlıklar gülücükler havada uçuyor yattığı yerden kendini kaldırıp yana devriliyo dönmeyi biliyo ama çok nadir yan dönüyo 😊 sürekli ilgi istiyo yabancilamayi yeni öğrendi 🤦 beni tekrar etmeye çalışıyor konuşurken benimle kavga ediyo bazen kendi dilinde 😂 yatmak hiç istemiyo ya oturacak yada ayakta duracak adım atmayı öğrendi belinden destekleyince ayakta durabiliyo koltuktan tutunarak😊
Aysenrklbs Sareninannesiiii bende nutrigen aldım yoğurt elma suyu ile verdim kakası 3-4 güne bir yapar oldu ve koyu yeşil renginde kına rengi gibi. Sizin bebişinde kaka rengi değişiti mi? Benim beş normalde hergün kaka yapardı
Ninattanuvanza Sareninannesiiii nutrigeni nasıl kullanıyorsunuz ne zaman veriyorsunuz neyin içinde karıştırıyorsunuz?
aysetunckilicfirat 4 aydır huysuz ve mızmız olan kızım şimdi biraz daha ılımlı, uykusu düzene girmeye başladı. Doktor tavsiyesi ile ek gıdaya da başladık tadımlar yapıyoruz. Gündüz uykuları kısaldı. Bez değiştirmek zor oluyor sürekli bir yerlere uzanıyor yada dönüyor. Kimin kucağına giderse gitsin beni arıyor gözleriyle. Kaşıkla bir şeyler tatmayı çok seviyor. Bulduğu her şeyi ağzına sokup arada öğürüyor. Kusmaları vardı iyice azaldı ama salya ve tükürük çok ☺️
Aysenrklbs aysetunckilicfirat aynı bizim bebişte de salya aşırı derecede var ve sürekli ilgi istiyor gece 12 de yatıyor sabaha kadar 2 kere uyanıyor
Sareninannesiiii Aysenrklbs yok değişme olmadı bizde günde 1 kere sabah yapar genelde hala aynı çok nadir 2 3 kez yapıyor
Sareninannesiiii Aysenrklbs bence verdiğin elma ve yoğurt karışımını değiştir sadece elma veyatta ben hero baby 4. Aydan itibaren sütlü yoğurtlumama var onla karıştırıyorum 2 çay kaşığı olacak şekilde ayarlıyorum öyle yiyor
Aysenrklbs Sareninannesiiii aaa hangisi o canım 2 çay kaşığına mı 1 şase yani 1 paket tozu döküyorsun
semrakaan Bizde 5. Aya girdik ayy az önce elini açık tuttum beş dk da gözünün altını çizmiş inş gözünü çizmemiştir biraz ağladı sonra sustu çiziSem anlayabilir miyim
semrakaan busrasahinn mecburen yüzünü çiziyor napayım az önce gözünü de çizmemiştir diye dua ediyorum napayım tırnağını kesiyorum ama çok dipten girmiyorum tırnak etine zarar veririm diye. Ne yapsam sıkıntı
busrasahinn semrakaan canım bir çizer iki çizer alışır artık keşfetmesi gerekiyo elini yüzünü etrafını maalesef biz anneler bazen aşırı korumacı olup gelişimini engelliyoruz bı çocuk gelisimci ve anne olarak yanlış anlama beni nolur yargilamiyorum asla acman gerek ellerini benim oğlum da çiziyo 1 buçuk aydan beri açık elleri arada bir hâlâ çiziyo ama yanlış yaparak doğruyu öğrenecekler öğrenmesi için de keşfetmesi gerek 🙏
Aysenrklbs busrasahinn kesinlikle katılıyorum canım bende 1.5 aylıkken bıraktım eldiveni elleriyle öğreniyorlar herşeyi