3 hafta önce mastit oldum ağrılar üst üste geldi acillik oldum sonrasında süt sağma makinası ile bebeğimi doyurabildim ama mastit hala geçmiş değil birde egzama çıktı göğsümde. Bu süreçte bebeğim göğsümu hiç almıyor iyi olan göğsümu de almıyor. 2 ay 13gunluk bebeğim gittiği yere kadar sağıp vericem benim gibi böyle ilerleyen varmı 😕sadece sağıp veren?