Doğum yapalı 45 gün oldu. Akşamdan beri kanama yoktu. Akıntım normale dönmüştü ama bu akşam yine başladı çok değil ama kırmızı ve artık korkmaya başladım. Çünkü bu durum üçüncü kez oluyor. Tam bitti diyorum yine başlıyor. Sizin ne kadar sürdü? Bu durum normal mi değil mi bilmiyorum ve korkuyorum 😞