Sinemisssss stella yok bir kaç gündür var çok ıkınıyor bu ara ona bağlı dedi doktor geçer dedi ilaç vermedi
stella Sinemisssss hmm. Benim doğumda çok ıkındığım için bebeğin gözü kanlanmıştı ama 15-20 gün içinde geçti