Kızlar bebeğim 43 günlük. Kakası sarı renk ve su gibi sıklıkla. Günde 3-4 defa büyük halde yapıyor kakasını, ama her altını açtığımda her beslediğimde en az çay kaşığı yada tatlı kaşığı kadar kaka yapıyor. Ama heeerrrr defasında! Anne sütü alıyor, arkasına kaka yapıyor, arkasına temizliyorum kucağıma alıyorum cırttt yine az bir kaka yapıyor 🤦♀️🤦♀️🤦♀️ Kızlar bu normal mi bu kadar sık yapıyor? Yoksa Besin alerjisi mi var ki su gibi ve sık sık ?