Yeniann3 kilo alımının yavaşlaması gayet normal, ayına göre boy kilo ve baş çevresi olması gereken ölçüler içindeyse sorun yok. Ayda 1 kilo ile devam etse gergedan olur çocuk 2-3 yaşında zaten düşünsenize 🤣 hiç endişelenmeyin doktorunuz yapıyordur onun takibini zaten bir aya ek gıdaya da başlarsınız.