Arkadaşlar kızıma yatak aldım montessori prensesmodel 1 buçuk yaşında kızım bugün kurulfu yatak ama ben bi korktum yaaa icin de hoplayıp zıpladı yere falan düşer mi acabaa ayrı odaya ayiricam kızımı ama sizde kullanan varmı acaba yere düşme falan oldu mu