Merhabalar bebeğim 4 buçuk aylık, yaklaşık 1 ay öncesinde sağ baş parmağının tetik parmak olduğunu farkettik doktora götürdük her boşlukta masaj yap, 1 yaşa kadar geçmezse operasyon yapılacakmış böyle bir sorun yaşayıp düzelen var mı? En başlarda masaj yapıyordum ama artık dokundurmuyor eskisi gibi 😔