Erkengelenmucizem Arkadaşlar kizim 13 aylık bana onerebileceginiz mama markası var mı acaba kabız yapmayacak tadı güzel olan besleyici bir mama arıyorum
Csknozge Erkengelenmucizem kesinlikle hipp derim içeriğide temiz kabızda yapmıyor şekerli bi tadıda yok gayet hafif yapılı güzel bi araştırın isterseniz her mamasına bir çay kaşığı zeytinyağı koyuyorum ben doktor dedi besleyici olur hem dedi :)
Eliftoprak44 Erkengelenmucizem evolvia çok iyi geldi bize. Kabızlık sorunu gaz sorunu yaşamadım çok şükür. Hala daha onu kullanıyoruz
Aleyna1010 Erkengelenmucizem aptamil prosyneo1 bu bağırsak düzenleyici kabız yapmayan bir aptamil çeşidi tavsiye ederim ben kullanıyorum çok şükür hiç kabız olmadı
fistikcisahap Csknozge kokuyor mu peki aptamil, similac, baby goat, golden goat, sma çok kötü kokuyor
defnesmomm Erkengelenmucizem similactan memnunuz. Kızım zayıf bir bebek, kilo alımına gözle görülür şekilde destek oldu similac. Tadını da seviyor 🌸
Mntehaa fistikcisahap ben bebeğime doğduğundan beri hipp kullanıyorum öyle rahatsız edecek bir kokusu yok bence
Csknozge fistikcisahap Yok kokmuyor tadı da hafif güzel aptamil kullandım bi tek kokuyordu bi de catur cutur koca insan gibi kaka yapmıştı bebeğim çok kötüydü