Neslihansezen korunmayi oneriyor tüm Doktorlar yine içinizı ferah tutun ama bence mutlaka onlem alın. Bn doğum yaptığımda bi bayan süt koruyor sanmayın bnim diğer çocuk 1 yaşına bile gelmedi bn suan doğum yaptım 40dan hemen sonra hamile kalmışım falan diye bişey demişti. Dikkat etmek gereklı