Zeynaa1 en mantıklısı yani.biz de tayinciyiz oda yapmamıstım ama büyüdü esyaları cogaldı ben de oyun odası seklınde ayırdım bıyerı oraya 50 litrelik kutulardan aldım ama hersey sıgmadı tabı.oyuzden o bahsettıgınız ahşap dolaplardan ben de ıstıyodum ama kalıcı olmadıgımız yere ben de suan ıcın almak ıstemedım🙂bakalım kullanan bırılerı yazar belkı.rica ederim🌸