Hsrt Kızlar 37 haftalıkta bebeğimin gelişimi 34. Haftada kaldıgı ve suyum azaldıgı için sezeryana alındım bebeğim 1965 gram doğdu 4 gündür küvöz de kustuğu için besleyemiyorlar kilo alacağına 100 gram zayıflamış çok üzülüyorum aklım hep onda bu sürece giren annelerden yorum bekliyorum. Kilo sorunu hariç başka bir şeyi yok diyor doktorumuz
Sedakanikyiss Hsrt Allah yardımcın olsun ben bebeklerimi 2 ay bekledim, üzülme sakın. Bizimde kan yuttukları için 1 hafta besleyememişlerdi sonrasında beslediler. Sıkma canını şükret haline canım her şey düzelir 😊🙏
Deletedmom324 Hsrt hemencecik kucagınıza alırsınız insallah. Emzirmeye izin vermiyorlar mı? Yurt dısında hep ten tene temasa izin veriyorlar. Belkı bu sekılde hakkınız vardır
Ecem29 Hsrt Benim ikizlerim de doğum esnasında ciğerlerine su kaçtığı için 1 hafta küvezde kaldılar çok zor bi süreç ama orda çok iyi bakılıyolar canım içini ferah tut Rabbim tez zamanda kavuştursun inşallah çabucak iyileşsin dualarım sizinle🙏🏻
Hsrt Sedakanikyiss kustuğu için 4gündür besleyemiyorlar hala çok üzülüyorum sağsalim bi kucağıma alabilsem dünyalar benim olacak 😔
Hsrt Deletedmom324 maalesef canım sadece günlük gidip görebiliyorum içim gidiyor küçücük yatıyor öylece sadece dogum anında bir kere öpebildim 😔😔
Deletedmom324 Hsrt kiyamam. Aslinda biraz sorun cikarsaniz alirlar mi acaba? Arkadasim ikizleri icin yapmis. Dualarimdasiniz 🙏
Oznur Hsrt aglattiniz beni. Allahim sifasini versin tez zaman da güçlü durmaya çalışın bu gunler de gececek.
Sedakanikyiss Hsrt Alırsın Allah'ın izniyle merak etme. Ben kusması iyi diye biliyorum ödemini atıyormuş hatta benim doktorum zayıflaması lazım diye de beslememişti. Gönlünü almak tut.
Minikprensannesi Hsrt ilk hafta ödem attıgı için kılo kaybı oluyor ödemi gidince kılo alıcaktır inşallah bir an önce çıkar
omer12 Hsrt canim Rabbim tez zamanda tum yavrularimiza şifa versin. Benim oglumda kuvezde 1 hafta oldu. Insallah kavusuruz biran once.
Ecem29 omer12 yok canım süt istediler sağıp götürdük çıkmadan 1 gün önce çağırdılar emzirdim hırıltı var mı diye bakmışlar ertesi gün çıktılar
Ayaniz Hsrt sorun sadece kiloysa üzülmeyin beslenicektir cok daha zayıf bebekler bile toparlanıyolar icinizi karartmayın saglıkla kucagınıza alıp evinize dönersiniz insallah
Hsrt Ayaniz doktorumuz tek sorunun kilo olduğunu söyledi canım 2,5 kilo olunca çıkarocaz küvözden dedi🙏