sagsbry Sezeryan sonrası iki gece üç gün hastanede yattım her emzirmemi hemşireler yaptı. Hiçbirinde beceremedim emzirmeyi. Meme ucum yoktu benim o yüzden ememiyordu. Eve geldim silikon meme uçlarından kullandım sonra yavaş yavaş bıraktırdım çok şükür sonra da başlıksız emdi. Sen niye emziremiyorsun tutamıyor mu?