123456789--- Memnun kaldıgınız korse ler hangileri hanımlar 1 ay oldu doğum yapalı hiç korse kullanamadım
Beyaban 123456789--- ben dogumdan hemen sonra medikalden cırtlı korse takmistim o biraz toparladi. Sonrada yamuna aldim yorumlari cok guzel ama cok takamadim emzirmek cok zor oluyor onla. Insallah diyete baslicam onla birlikte takicam tekrardan.
FiltreKahve 123456789--- yamuna korse kullandım ilk 1 ay çok çoook memnunum sonra ikizlerim küvözden çıkınca peşlerine koşmaktan takamadım kaldı kenarda 1 hafta da 1 kopça incelme oldu göbeğimde. Şimdi tekrar takmaya başladım göbeğimin çoğu gitti azı kaldı
123456789--- Beyaban yamunayı emzirme esnasında zorlanmaktan korkup almadım birde şu an baya kilom var korse büyük kalacak elimde çok kararsızım cırtlı korseyi asla takamadım çok sert
Beyaban 123456789--- evet bende ayni sebepten ilk olarak cirtli taktim ama bana cok iyi gelmisti ilk gunler agrimi bile azaltti.