Fun ayyyyy gel sarılalım yaaa.haftaya 1 yaş olucaz bizde.aynı sorun bizdede var.tepkisiz kaldım yok, biraz yüksek sesle hayır dedim yok ,hatta kızdım suratımı buruşturarak yok fayda etmedi ve inan her bir yolu 10 gün denemişimdir belki biri fayda eder diye.ama nerdeeeee