Damla7 merhaba canım ,benimde bebeğim 3 ay 19 günlük bizde de aynı durum var oral dönemdeler şuan henüz tükürüklerini yutmayı bilmedikleri için gayet normal bu durum istersen kehribar alıp takabilirsin bebeğine.Huzursuzluğu 4 ncü ay atağı olabilir bizde aynıyız çünkü 🤦🏼♀️