Arkadaşlar kızım 7 ay 20 günlük ve 11 kilo boyu da 74 cm doğum kilosu 3580 boyu 49 cm di. Kızım ilk günden bu yana hep emmeye meraklı bir bebekti sürekli emmek istiyordu şimdi de ek gıda da her şeyi yiyor yemek bitince ağlıyor üstüne sutunu de içiyor. Günlük 3 ogün veriyorum sabah peynir yumurta sarısı pekmez ya da irmik elma muzlu mama yapıyorum arada yediğimiz mevsim sebzeleri ve meyve akşam da ispnak pirasa ona uygun yediğimiz yemekler beslenmesi boyle. Merak ettiğim şey bu yüksek kilo sorun olur mu yoksa gerçekten yürüyünce emekleyince zayifliyor mu?