37 günlük bebeğim var. Çok şükür uyuyor ama ben bir türlü uykuya dalamıyorum . Bunun için herhangi bir şey kullanan anneler var mı lütfen yazın. Doktorum pasiflora şurubunu tavsiye etmişti alsam mı bilemedim. Nolur yazın emziren anneler. Uyuyamadıkça çıldırıyorum resmen tahammülüm yok.