Asaf2020 Elifmoms benim de bu değerlerde çıkmıştı sanırım 48′di inanın unutmuşum doktor daha çok küçük demişti erken testte belki böyle çıkıyordur
MuhammedAmine Ben de 25 Ocak’ta kan verdim gebelik şüphem yoktu şimdi baktım e nabızdan 0.32 çıkmış . Yani negatif .
Mom24 Yok artık ya nasil hamile olunuyor hecen hafta cuma 0.2 ydi benim bugün 1.20 hamilemiyim yani doktorlarda bi acayip ha🤷
Elifmoms Arkadaşlar bugün e nabıza düşmüş tahlil sonucum baktım değer 42 çıkmış. Ama doktor 0.42 dedi eminim hatta eşimde yanımdaydı tek olsam dicem ki yanlış anladım 😅 neyse en azından içim rahatladı teşekkür ederim herkese
Elifmoms MuhammedAmine teşekkür ederim canım 🥰 ben de adet günü öğrendim idrar testiyle dün de 3. Gündü işte kan testi verdim 42 çıktı 2 gün sonra gidicem yine 😌
Sadekahvem Elifmoms gebelik değere göre yok ama benim başıma şöyle bı olay geldi. Değerlerim aynen bu şekildeydi rontgen cekilecekti. Doktor gebelik yok çektir dedi 1 hafta snra düşük yaptım. 😐 Başka bi doktor sıfır olmayınca her zaman bir ihtimal vardır demisti
Elifmoms Sadekahvem yaa çok üzüldüm 😔 doktor yanlış değer söylemiş 42ymiş gebelik var yani 2 gün sonra başka doktora gidicem