Prensesss_annesiii Kizlar kizima netten ayakkabi alicamda no hangisi olur acaba 22 23 kararizim genelde.kac oluyor bu aylarda
Sedaahmet Prensesss_annesiii benim oglum o aylarda 22 giyiyordu. Şimdi 22,5 aylık oldu 23 numara giyiyor. Herkesin ayak no su farkli ama.
hunilimomm Prensesss_annesiii 23 numara ayakkabı aldık kızıma bizde geçen ay ayakkabının kalıbı itibari biraz zor giyiliyor ama ayağına tam oldu uçları feln denmiyor hafif de bi ayakkabı
Ftmvrs13 Prensesss_annesiii kızım 18 aylık yazın 22 numara sneker almıştım bide kışın başında bot aldım botu da 24 numara şimdi snekerları sıkmaya başlamış bende 24 numara lwc den sipariş verdim havalar güzel olunca kalın çorapla giydirip yürüyüş yaparım diye yaza kadar ayakları büyümüş olur yine devam ederim dedim