Deletedmom324 Biz daha 3 aylıgız. Ben de sürekli nete bakmak istemiyorum o yüzden kitap şart. Dediğin gibi nelere para verilmiyor ki. Elimin altında dursun istiyorum her gün ne yapcam diye düşünmektense açar yaparım.
Deletedmom277 Açıklayıcı oldu tatlım, teşekkür ederim. O zaman 'Bu çocuk aç' olacak tercihim😊