İmdaaaaat diye bağırıcam🤦🏻♀️
kızım tam 3.5 aylık emziğiyle uyuyan bebek, memede uyumaya başladı. 2 gündür gece saat başı kalkmaya, gündüz 10 dk-15 dk kestirmeye sonra saatlerce uyumamaya başladı🤦🏻♀️ 3 ten beri ayakta asla uyumuyooooo. Doktorunu aradım ama diş atağı olabilir diyo, 4. Ay atağına mı erken girdik ki? Aynı durumda olan var mı??