ebruu134 Arkadaşlar bebeğim uykuya geçerken çok ağlıyor yarım saat ağlıyor sonra uyuyor hep aynı hiç değişmiyor baştan beri ne yaptıysam artık ağlamaktan sesi kısılıyor 🙁 böyle olan cözüm bulan var mı
Aysssss Canım ben 2 dj dinlesin diye fon makinesi sesini açıp yada anne sesini açıyorum bazen evdeki fön makinesini çalıştırıyorum benimkide zorlanıyor bebek arabasını evde kullanıyorum dışarda hiç kullanmamistik çok seviyor arabada hemen uyuyor