arimbalim_248 kızım 9 aylık oldu . 6. Aydan bu yana ek gıda serüvenimiz başladı.
şimdi kahvaltısına babaannesinin köyde yaptığı peynir , yumurta sarısı, yüne köyde üretilen pekmez , ceviz içi ve kuru kayısı ( kızımda kabızlık problemi olduğu için bu şekilde bir çözüm buldum ) bunları hafif parçalayarak veriyorum.
öğlen meyve ve yoğurt . Bazen Kurabiye katıyorum kendi yaptığım.
ikindi genelde kıyma ya da et kullanıyorum sebze çorbası ( brokoli havuç ıspanak patates karnabahar kabak mevsim sebzeleriyle yapmaya çalışıyorum) bazen püre şeklinde de verebiliyorum . Bazen de yoğurt çorbası yapıyorum.
akşam yatmadan öncede muhallebi yapıyorum. Bazen iştahlı yiyor bazen yemiyor , değişkenlik gösteriyor .
bunlara ek bir de anne sütü