sultanalperen Merhaba kizlarrrr. Tavsiyelerinize ihtiyacım var hava nemlendirici yani buhar makinası alicam ama çok kararsızım. Bende şu var çok memnunum dediğiniz bı marka varmı?
sultanalperen Arasannesi bende weewell whc 660 olanına baktım ama çok kararsızım sizin dediğinizede bakmıştım e bebekte tükendi yazıyor
Arasannesi sultanalperen eşim baya araştırarak aldı whc752 ile bizim aldıgımız arasında kalmıştık.diğeri sıcak buharda üflüyor ama magazaya gıdıp baktık ebebekte ve sıcak dedıgı soguga yakın ılık yani pek gerek görmedik oyuzden bu attıgım modelde karar kıldık.en çok satılan ve şikayet almayan modelde buymuş
sultanalperen Arasannesi hmm bende baya araştırdım bende yorumlara göre ona baktım ama tükendi yazıyo olunca dediğim modeli alicaktim . Sizlerden de tavsiye almak istedim teşekkür ederim başka sayfalara bkayim belki oralarda stokta vardır
Nesli_0668 Bem yeni bim e gelen kiwi markasının var ıkı gündür kullanıyorum 2.2 litre su aldı şimdilik memnunum işimi gördü cok sükür
Arasannesi sultanalperen tabi bir bakın.şansınız varsa mağazadan alın.güzel bir ürün çünkü.rica ederim🌸
Aysssss Biz weveel kullanıyoruz ismini yanlış yazmadiysam e bebekten almıştı eşim bebeğim ilk degdugunda çok tıkanıyor burnu diye gayet menmunuz biz
sultanalperen Aysssss bende burnu tıkandığı için istiyorum . Kullanmaya başladiktan sonra burnu tıkandi mi peki
Aysssss sultanalperen ya ne yaparsan yap tıkanıyor bence oldu ama eskisi gibi değildi bize bile faydası oldu yani petekler ortamı gerçekten çok kurutuyor bol bol odayı havalandurinca daaha az tıkanması oldu ama nemlendirici de ise yarıyor ama