Efulim_52 oyle mi ya d vitamininin onemli oldugunu biliyorum ama ebe beni cok tedirgin etti cok acik doktorunuza gidin ek vitamin yazsin dedi doktoruma da havalar soguk oldugundan ve vakalar yukseldiginden dolayi gidemiyorum 2 aydir yani bu saglik ocagindaki ebeler gercekten insani bos yere evhamlandiriyo