anneler kizim tam 13 aylik. ve 5. ayindan beri gece deliksiz uyuyor. kucukken sabah 6 givi uyanir mama icer geri yatardi. ama son 3 aydir aksam 9 da yatip sabah 9 da kalkiyor . odasini ayirmak icin tam zamani diye dusunuyorum. hazir cok bilincli degil ve uyuyorken. ancak esim daha erken eylul gibi 20 aylik civari ayiralim diyor. ben de o zaman akli erecek istemeyecek diye korkuyorum. tavsiyeniz var midir