Kızlar burda hep okuyorum gündüzleri emziriyorum geceleri mama veriyorum diye bunun özel bi sebebi var mı neden gece olunca mama bilmediğimden soruyorum geceleri bebekler daha aç mı oluyor, ben gündüzde gecede emziriyorum yanlış mı yapıyorum geceleri çok sık uyanıyor süt yetmediğinden mi diye düşünmeye başladım ağlamıyor ama