2.5 ve 3.5 yaşında iki kızım var gece uyaniyorlar odalarından yanımıza geliyorlar usulca kucağımıza girip uyuyorlar farketsem alırım geri yatağına koyarım bı bakiyoruz eşimle dönecek yer yok yataklarına götürüyoruz 10 dk sonra yine uyanip geliyorlar nerdeyse 1 senedir odalarında uyuyorlar di şimdi neden böyle yapıyorlar anlamıyorum ne rahatımiz var ne biseyimiz velimiz tutuluyor 4 kişi küçük yatakta önerisi olan varmı napabilirim