burcuali07
Ben avakoda değil de avokado yediriyorum🙈
Tesadüf olmuştur bebeğinizin iştahsızlığı. Avokado tadı muhteşem bir besin olsa tmm belki diğer gıdaları reddedilir de ama öyle bir durum da yok 😁
Benim de bebeğim 8 ayı geçti, 7.ayından beri veriyorum. Avokadolu omlet falan yapıp çeşitlendiriyorum.