Eymensmomm yok ben benmari ile eritmiyodum zaten buzluğa atmıyodum sağıp taze taze dolapta biberonla tutuyodum üç biberonum falan oluyodu dolapta mutlaka benmariyi ise sütü ılıtmak için kullanıyodum. buzluktan kullanacaksam da buzdolabının içine alıp kendisi erimesini bekliyodum