40 günlük bebeğim var 3 saattir ağlıyor napıcağımı bilmiyorum 😭 karnı tok altı temiz gaz ilacını verdik ona rağmen susmuyor. Salı günü sünnet olmuştu sünnetten değil diye düşünüyorum çünkü ertesi günler hiç ağlamamıştı. Lütfen fikir verin nasıl sakinleşir 😪