Cesurbebek Ya kızlar 5 gün oldu regl olmayalı ama eminim yani herhangi birşey olmadığına korunuyoruz çnkü ama hasta olmadım kafam çok karıştı stres yaptım normal mı
Si_se_ta_be Cesurbebek Bende reglim geçtiğinde yok cnm korunuyoruz asla olmaz dedikten sonra şuan 4 aylık hamileyim 🤣 Sadece test yaparak öğrenebilirsin bence ni test yap içinde kalmasın 😋
Nisa_derin12 Cesurbebek korunma yöntemi nedir canım prezervatif felansa delik olabilir ne bileyim. Korkma eminsen eğer sorun yoktur umarım
metehanmom_ Cesurbebek ayyy bende 3 gün oldu geciktim kafayı yicem arada ağrı geliyor olcam diye mutlu oluyorum ama yok olmuyor 😐bebeğim 7 aylık eşim istiyor ama ben aslaaaa allah olmayana versin
Gurbetozkan Si_se_ta_be neylen korunuyotdunuz acaba benimde 15 oldu gecikeli 11 aylık kızım var emziriyorum test yaptım negatif çıktı ama yinede korkuyorum
Cesurbebek Nisa_derin12 yok canım ama neden gecıktım bundan tam 3 ay önce hep 13 nde olmuşum 3 aydan sonra 9 unda fılan olmaya başladım kafayı yicem daha çok erken ya
Si_se_ta_be Cesurbebek Valla bende en az 2 sene düşünmüyordum ama oğlum 9 aylıkken 2.ye hamile kaldım en başta çök korktum alışamadım şuan alıştım. Rabbim güzelliğini de sabrını da veriyor.