gulrecelim_55 yusra60 lastik izi oldu mu .sleppy kullanıyorum sızdırma olmadı ama lastik izi var. Değiştirsem aldığım bezde de olur mu bilemedim
yusra60 gulrecelim_55 evet malesef oldu lastik izi hemde baya geçer diye bekledim ama geçmedi bende prima aktif bebek bezi aldım primanın besinin lastiği yumuşak ama sleepynin lastiği keskindi . Bakalım primadan memnun kalırım gibi düşünüyorum daha bugün başladık kullanmaya .
Organikumos Ssssraa normal sleepy 4 numaraya geçince bizede pişik yaptı bio olana geçtim gayet güzel şuan da.
Elizanim28 Ssssraa 13 ayina kadar prima killandim cok ama cok memnunum, sonradan bimin jelly welly bezini kullandim 30 ayluk kizim hala kullanirim cok memnunum
Sevdamiray Ssssraa tartışmasız prima premium care en iyi bebek bezi ne pişik nede taşırma hiç biri yok
Analist serebro ben molfix pure kullanıyorum her şeyinden çok memnunum ama biraz kalın bir bez oğlum da çok terliyor yaz için bez değiştircem baby turco kalınlığı nasıl acaba bir tık daha ince midir molfix göre
serebro Analist pure hakkında birşey diyemem biz 3d kullandık ona gore daha ince. Baby turco biraz sleepy naturale benzetiyorum ben onun iz yapmayanı gibi😊
Elf-b Ssssraa sleepy kullanıyorum hem bio hem natural olanını, başta natural sızdırma yaptı bi beden büyüğe geçtim sızdırma falan kalmadı çokta memnunum pişik falan da olmadı
hunilimomm Ssssraa yaklaşık 13 14 ay Canbebe kullandım hiç sızdırma pişik vs yapmadı. Çok çok memnunum suan 20 aylık kızım molfix kullanıyorum