Anneler nereye başvuru yapıyoruz sizler nasıl aldınız bu paraları?
Zahidmom canım pttden gidip almistim 👍
Balkizlarim direk mi aldınız bi yere başvuru mu yaptınız
Zahidmom yok canım yapmadım ama sigortalıyim 🌸
Balkizlarim bende sigortalıyım pttye gidip direk süt parası yattı diye mi soracağız?