Kuzeyim22 Cgdmltr93 benimki desteksiz oturmaya yavaş yavaş başlamıştı o zaman ama uzun süreli değildi mesela bizde emekleme çabası dahi yok 😂 her çocuğun gelişimi farklı kuzum arkadaşın ki 7 ayında tamamen desteksiz oturuyordu