annecik123 arkadaşım çok yedi bebek pişik oldu, ama makul düzeyde yiyebilirsin
MaviliMaviliMorCicek haklı ama bir yandan 😂😂
annecik123 ben iki lokma çemen yedim totosunda pişik oldu hemen kızımın kıpkırmızı
annecik123 yeme canım boşver ben de kestim artık