Arkadslar bebegımde yumurta alerjısı var. Bnde oda kullanmıyoruz. 6 aylık olduk ek gıdaya gectık. 2 hafta once bır kaza gecırdık o sırada hc ek gıda vermedım ve kalıtelı uyku uyuyordu sukur sımdı ıyılestık 2 gndur corba meyve vs verıyorum uykuları okadr kalıtesızlestıkı. Uykusundan gaz ıcın uyanıp aglıyor. Kakasnı duzenlı gunde 1 kez yapıyor benım gıbı olan bebegı varmı ne gbı seyler kullanıyorsunuz acaba