AbD evet müslini yastığı ve ince zıbını mutlaka olsun basınçtan etkilenmemesi içinde mutlaka kalkışta emzirin emmiyosa emzik verin yada biberon çenesi sürekli hareket etsin yoksa on dakika boyunca cıyaklamaya maruz kalırsınız 🤭 bizde 2.5 aylıkken uçtuk kalkışta ve inişte emzirdim çok şükür sıkıntı yaşamadık