Meltembd Merhabalarr ☺️3 ay önce Sezeryan doğum yaptım.Korse kullanıp memnun kalan varsa hangi marka korse kullanmalıyım? Yardımcı olursanız sevinirim yorumlarınızı bekliyorum
Kuzumveben Meltembd ben sezeryandan sonra 6.gun korse takmistim medicalciden aldim cirt cirtli korse 1,5 ay taktim cok duzenli gobegim kalmadi hic
FatmaKrbkl Meltembd bende vedette doğum sonrası kullandım zaten erken doğum olduğu için çok göbeğim yoktu da gayet başarılı oldu bende 🤩 3. Günden itibaren medikalci korsesi 15. Günden itibaren de vedette ile devam ettim
Meltembd Doktorum bana hemen takmamın yanlış olduğunu söylediği için takmadım ama ilk zamanlar takmak daha başarılı oluyormuş.