[silindi] Lepurush gerçekten çok zor evet bnde oyleydim hala da istiyorum bebiş te 6 aydır korunmuyorum olmuyo bklm ne zmn nasip olur😌🌸
Hakaninannesi Lepurush adetin 30. gününde beta 22 idi ve kimyasal gebelikti.kendi kendine sonlandı.yani sakince bekleyin olabilir de olmayabilir de💙
endlesslove Lepurush soyledim evet, olcurtmeye devam ettim duzenli cikti ama kanamam baslamisti dusuk riskim oldu 3 hafta kadar yattim kese ve kalp atisi da olustu cok sukur suan 20 aylik elhamdulillah🙂
ortopedistanne Lepurush adet olmam gereken gün gitmiştim silik.cizgi.gorup geç döllenme demişti doktor canim
iki_tospik_annesiii Lepurush benim hastalığıma 10 gün wardı ben 64 le öğrendim hamile olduğumu. Bi kaç gün daha bekle cnm sonra tekrar kan ver