Başına gelen var mı ağrı sızı yok sezeryan yerimde çizginin başladığı yer yani dikişin sol tarafında krem sürerken farkettim nohut kadar bir şişlik var ağrı yok ama kaç gündür orda duruyor ağrı olmayınca da doktora gitmeye üşeniyorum başına gelen Var mı