Ruzgarsmummy Kızlar bebeğim 37 günlük. kolik zaten. Emzirdikte. Ve mamasını yedşrdikten sonra bi kısmını direk çıkarıyo bazen gazını çıkartırken çıkartıyor. Sizde de var mı bu durum ? Nasıl çözüm buldunuz ? Hemen kaldırmamaya calışıyorum ama nafile
Ruhumdakimavi Ruzgarsmummy benimkide öyleydi ve doktora götürüp sordum reflüsü olduğunu öğrendik zaten sütumde kesilmişti reflü mamasi kullaniyoruz eski haline nazaran iyi çok şükür