OzgeOzkan Aşçı annenin iyi sanırım ama çok pahalı onun dışında var mı sağlıklı bir bebe bisküvisi ? Bir türlü yapmaya vakit bulamıyorum 😪
Mrvb99 OzgeOzkan hipp organik bebe bisküvisi kullanıyorum şeker vs illaki olabilir sonuçta siz paketli gıda alıyorsunuz bunuda göze almak gerek eninde sonunda yiyecekler şekeri
Bal-Kaymak OzgeOzkan of bende merak ediyorum aşçıanne baktım gerçekten çok pahalı. Evde yaptım olmuyor ben bile yiyemem oğlum nasıl yesin. Hipp düşündüm ama içeriğine bakmadım.
Bety Hünnap bebe bisküvisi var belki kulannan vardır ben kullanmadım üstte kalsın belki bilen biri vardır
Bal-Kaymak HonKiPonKiDoNiNo o 1 yaş üstü içinmiş baktım ama 6 ay üstü olanda şeker var elmalı olan da ilave şeker yokmuş ama 1 yaş üstü 🥴
Alp20 Bende şurda bekliyim:) Ayy bir de irmik özel bebek irmiği mi olmalı normal kendi kullandığımız irmikten vermeli miyiz ?