Eminerd Siem23 ya kızlar 4 aylık aşıda sağlık ocağı ferrum verdi bebeğime henüz kullanmadım ama ocean daha mı iyidir 🙄
Ygz30 Bende kullanıyorum.11 aylık muaynanaesinde 5 ml demişti.Çubuğunda var zaren 5 yazıo.Şuan 14 aylık öyle kullanıyorum.Son şişe değerleri normaldi ondanda demiş olabilir.Çok iyi bir damla
Ogullarinaasikanne civcivoz yanlis bilgi vermiyorum hanımefendi eczacimiz bu sekilde soyledi hatta bu sekilde kullaniyorum bende.
Siem23 Eminerd bana da onu verecekti kabızlık yapabilir genelde ocean kullanıyorlar dedi ben de ona göre aldım canım