Kizlar 25 gün önce spinal sezeryan oldum yaklaşık 10 gündür kalçama bıçak saplanır gibi ağrım var ve geçmedi artık doktora gittim mr çekildi leğen kemiğimde ödem çıktı buz tedavisi onerdi ve parol verdi🥺 Ama çok ağrım var ve topalliyorum resmen. Bu durumu yaşayan varsa bana bı çare söylesin kizlar 🥺🥺🥺