Kiminannesibu Bebeğim 9.5 aylık 3 günüdür ikinci uykusunu uyumuyor uyumayınca da sersem gibi duruyor.Normalde kendi uyur beşikte ben dr başında dururum yok uyumyor ayağımda sallıyorum memeye tutuyorum daha erken değil mi tek uyku için
[silindi] Kiminannesibu merhaba bu aylarda 2 uyku ideal olandır. Bende desteksiz uyutuyorum oğlumu. Bi haftadır huysuz yan kesici dişler yüzünden. Sanırım sizin de öyledir. Geçici bir durum. 1 yaş sonrası tek uyku olabilir