nsrn12 Bebeğim 8 aylık ve şuan 7.5 kilo 5 tane dişimiz var ve hala çıkarıyoruz ama zayıflamaya başladı acaba dişten mi yoksa başka bişey mi var acaba sizce iyi mi kilosu anneler🥰🥰
InancDemir20 nsrn12 diş cıkarma dönemi iştahsızlık olabilir🤷🏻♀️ Oglum 6 ay 21 gunluk 9 kilo zorla kılo alıyor dişte cıkarmadık iştahsızda cok yavas kılo alıyor
Bal-Kaymak nsrn12 doktora bir gidin diş dönemi iştahsızlık oluyor evet ama belki bir tavsiyesi olur doktorun . Oğlumda 8.5 aylık ikinci diş geliyor sadece emmek istiyor ek gıda almak istemiyor 2 gündür . Zorla çorba içiriyorum.
nurduran nsrn12 iştahı yerindeyse kilosunu dert etme bence canım hareketli bir bebekse yediğini eritiyor olabilir
nsrn12 InancDemir20 ya çok zayıf geliyor gözüme birazda zayıflayınca tedirginlik oluştu acaba doktora götürsem mi bi
Bal-Kaymak InancDemir20 boyu kaç cm ki. 7 aylık olmak üzere 9 kilo çok iyi. Kadın 8 aylık 7.5 kilo bebeğim yzmış sizde daha tam 7 aylık bile olmamış çocuğun 9 kilo olduğunu söylüyorsunuz 🙄
Kumsal25 InancDemir20 bence öle düşünmeyn çnk ne kadar ızun olablr 6 ayşok bebek için gelişimi iyi demekki maşallh
Bal-Kaymak InancDemir20 ama üzülen bir annenin postunda gayet iyi durumda olan bebeğinin kilosunu yazıyorsun sen kıyaslama yapmıyorum diyorsun ama o annenin ister sitemez bak benim çocuğum demekki çok zayıf diye daha çok üzülmesine sebep olabilirsin. Bebeğine de maşallah🧿
nsrn12 nurduran çok şükür verdiğim herşeyi yiyor canım aynen çok hareketli birazda insan yinede kafaya takıyor anne yüreği işte☹️